Błękitno biała kartka

Witajcie!
Dziś chcę Wam pokazać kartkę, którą przygotowałam dla mojej znajomej.
Utrzymałam w tonacji błękitno białej.
Z pomocą mi przyszły papiery Galerii Papierów - Królowa Śniegu.
Przygotowałam do niej dużą ilość kwiatów.
Do wycięcia kwiatów użyłam wykrojników Rosy Owl.
Idealnie wpasowały mi się tu gałązki serduszka Craft Passion.
Całość uzupełniłam gazą, brokatowymi gałązkami, kryształkami i wstążką.
Kartkę zapakowałam do pudełka z okienkiem od Rzeczy z papieru.











 Pracę zgłaszam na wyzwanie:



Pozdrawiam
Olga

Komentarze

  1. Śliczna, bardzo delikatna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka, świetne kompozycje kwiatowe :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Cherry Craft.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka wygląda bardzo fajnie, sprawia wrażenie bardzo delikatnej i zimowej, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka, bardzo elegancka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo piękna kartka...taka lekka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna! Biały z błękitem pasują do siebie idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kartka i śliczne kwiaty. Idealna kompozycja. Dziękuję za udział w wyzwaniu Cherry Craft.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Twoje kompozycje ��

    OdpowiedzUsuń
  9. Beautiful!!! Thank you for joining us at the 13@rts challenge!

    OdpowiedzUsuń
  10. Beautiful. Thank you for playing along with us at 13arts.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo klimatyczna! Dziękuję za udział w wyzwaniu LemonCraft :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Delikatna cudna kartka, i te kwiatki z foamiranu - jest idealnie :-) cieszę się, że wzięłaś udział w wyzwaniu Lemoncraft!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty