Spotkanie

Witajcie!
W listopadzie spotkałam się z moimi scrapowymi przyjaciółkami na zlocie w Warszawie.
Wspólnie z Martą, Partycją oraz Renią spędziłyśmy bardzo twórczy weekend.
Byłyśmy na warsztatach, na których powstały wspaniałe prace oraz bardzo miło spędziłyśmy czas.
Powstało z tej okazji wiele zdjęć, na który szykuję już album.
Jedno zdjęcie jest szczególne, na którym jesteśmy szczęśliwe we cztery.
Postanowiłam je wyeksponować. 
Użyłam tu papierów, stempli, koronek, tekturek i kwiatów.
Warto oprawiać zdjęcia, bo przypominają o pięknych chwilach.
Prezent jest już u Patrycji w domu, dlatego mogę opublikować zdjęcia.


W pracy użyłam mgiełek Lindy's z efektem połysku, do tego woski Primy
Wykorzystałam tu maskę z 13 arts.



Pracę zgłaszam na wyzwanie:

 

 Pozdrawiam
Olga

Komentarze

  1. Piękne 😍 już jest u mnie w pracowni
    To był wspaniale spędzony czas ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Pati. Dla mnie to też był wspaniały czas. Czekam na kolejne spotkanie

      Usuń
  2. Świetnie oprawione wspomnienie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie oprawiłaś zdjęcie. Cudne kolory!
    Dziękuję za wspólną zabawę z 123scrapujTY

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna praca :) uwielbiam takie połączenie kolorów, do tego e wszystkie detale <3 cudo

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie to zrobiłaś bardzo mi się podoba praca

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super projekt, będzie wspaniałą pamiątką.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna praca, bardzo mi się podoba :) Piękny upominek i pamiątka miło spędzonego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniala pamiatka, piekne wykonanie. Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi DT Agnieszka NaKu Art

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjna pamiątka! Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepiku Gosi - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna :) Dziękuję za udział w wyzwaniu w Sklepiku Gosi.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna praca - dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Manufaktura Justyny.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu - KaHa DT Sklepik Gosi

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna pamiątka! Też byłam na tym zlocie ;) Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi, pozdrawiam - DT Monika Conca.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna praca :) Dziękuję za udział w wyzwaniu - uDżastii DT Sklepik Gosi

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudo! Już się cieszę na następne spotkanie 😉

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękna pamiątka! cudne kolory! dziękujemy za wspólną zabawę z 123scrapujTy

    OdpowiedzUsuń
  18. Urocza praca i cudnie warstwowa :D Niestety nie spełnia do końca wymogów wyzwania (została zgłoszona na 3 wyzwania)
    Niemniej dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu Świat Pasji i zapraszam w tym miesiącu - Kamila

    OdpowiedzUsuń
  19. Rewelacja! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty