Album

Witajcie!
Przygotowałam kolejny album.
Album stworzyłam z kolekcji papierów 13 arts - BLUE MAGNOLIA.
Pocięłam tu tylko 5 arkuszy, a baza ma 16x16cm - Eco Scrapbooking.
Na okładce użyłam napisu z 13 arts, wycięte kwiaty z arkusza Blue Magnolia, dodałam kwiaty z foamiranu oraz kaboszony, które pomalowałam farbką. 
Białą pastą strukturalną przeciągnęłam przez maskę napis, a niebieską użyłam na masce AB Studio.







Oczywiście nie obyło się bez koronek i tasiemek na grzbiecie album.




Środek uzupełniłam rożnymi dodatkami: tekturkami od Scrapińca, koronkami, sznurkiem, ćwiekami, kaboszonami.





Białe karty ozdobiłam stemplami od Kaisercraft, Stamperii, Prima Marketing oraz Agaterii. 













   



Pozdrawiam
Olga



Komentarze

  1. Piękny, niesamowicie klimatyczny album 😍 zakochałam się w nim 😁

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny album! Te mediowane strony są przepiękne. Cały klimat albumu idealnie uderza w struny, które lubię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Olga, jak zwykle, zachwyciłaś mnie swoim kolejnym albumem. Jest REWELACYJNY! 💙💙💙

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny! I moja ukochana kolorystyka. Cudownie użyłaś kaboszonów, nigdy bym na to nie wpadła, choć kupuję je do biżuterii. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. album wyszedł rewelacyjnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś pięknego! Zachwycająca praca!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiekny! Taki stonowany i bardzo ...elegancki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Genialny, zachwycający album <3 zakochałam się w nim po uszy !

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny album. Chciałabym takie robić. Ale chociaż mogę podziwiać twoje prace. Ta jest wspaniała.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wooow, jestem pod ogromnym wrażeniem. Fantastyczny album!! Okładka rewelacyjna, efekt maski (i to na niebiesko!), kwiaty i przedarcia super...
    Świetne karty albumu. Fajnie bo sama do końca nie wiem gdzie papier gdzie stemple, ładnie spójny...
    Świetnie na tle bieli i czerwieni wyglądają te niebieskie dodatki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny albu, dobór papierów i dodatków, a także każdy szczegół - zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty