Jaki jest Twój znak zodiaku?

Witajcie!
Moja pierwsza inspiracja na wyzwanie w Mixed Media Academy.
Tematem wyzwania w sierpniu jest: 
Jaki jest Twój znak zodiaku? 
Możesz wybrać swój lub dowolny zodiak, który lubisz.
Może to być projekt ze wszystkimi 12 znakami zodiaku.
Jaka jest twoja interpretacja zodiaku?

Moim znakiem zodiaku jest znak bliźniąt (Gemini).
Znak ułożyłam na kosmicznym tle blejtramu.
W użycie poszła pasta piaskowa, którą zrobiłam delikatnie chropowatą teksturę. 
Przez gwieździstą maskę przeciągnęłam pastę modelującą.
Gdy całość wyschła pokryłam je farbami Impasto od Finnabair. Dodałam kilka żywicznych gwiazd z formy Prima Marketing, które pokryłam złotym Sparks.
Oto mój projekt:






 Swoje prace możecie zgłosić tu:



Pozdrawiam
Olga





Komentarze

  1. Patrząc na tę pracę, widzę, że miałaś dużo fajnej mediowej zabawy. Wyszło super :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny blejtram, idealny do powieszenia na ścianie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna praca, tło genialne 💕

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialna ta karteczka. Ciekawe co my byśmy wymyślili jako Baran i Panna :D ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kolory! Super praca!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny projekt, fantastyczne tło! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wooow! świetna inspiracja <3 uwielbiam nocne niebo, a Twoja praca oddaje cały jego urok <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie pomediowałaś, świetna praca.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty