Latarnia z poinsencjami

Witajcie.

Latarnia z kolekcji Cozy Christmas skradła i moje serce. 
Chcę Wam pokazać, jak ja ją przygotowałam. 
Latarnia jest pokryta w całości białym gesso. 
Ciemne przetarcia oraz środek latarni pokryłam ciemną masą mikową, dało to efekt delikatnego migocenia. Niestety na zdjęciach nie udało mi się tego uchwycić.
Na bazie wykorzystałam szablon śnieżynki, po przeschnięciu pasty strukturalnej, przetarłam srebrnym woskiem.
Umieściłam 2 świeczki i gwiazdę, które zostawiłam białe pokryte brokatem.
Na zewnętrznej warstwie wykorzystałam szablon sweterek.

Przyszedł czas na ozdobienie. 
Nie mogło zabraknąć moich kwiatów z foamiranu, które bardzo lubię robić.
Umieściłam je na gałązkach świerku, między białymi szyszkami.
Dodałam czarne kuleczki, które obsypałam czarnym brokatem.
Czarno srebrna kokarda wpasował się w klimat latarni. 
Możecie też dostrzec akrylowe śnieżynki.
Na koniec dodałam biały brokat.
I tak prezentuję się mój projekt latarni.











Pozdrawiam
Olga


Komentarze

Popularne posty