Wedding Bells

Witajcie!
Mamy już październik. 
Na blogu Mixed Media Academy ruszyło
nowe wyzwanie Wedding Bells.
Ja przygotowałam banerek HDF od Artistiko, który ozdobiłam kwiatami wykonanymi z foamiranu oraz metalami 
Na tło naniosłam wzór przez szablon, obsypałam brokatem, odbiłam stempel. 
Fioletową farbką od Finnabair wycieniowałam bazę. 
Użyłam też papieru, jednak patrząc na zdjęcia mało go widać. Dodałam perły, które tak bardzo kojarzą mi się z dniem ślubu. 
Oczywiście całość obficie posypałam brokatem.







Pozdrawiam
Olga




Komentarze

  1. Piękny tag/banerek :) cudnie połączyłaś niebieski z fioletem, uwielbiam to zestawienie kolorystyczne 😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Hipnotyzujące kolorki! Tak nieoczywiste połączenie barw a wyszło ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne kolory! Kwiatuszki przepiękne. Wyszło fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna praca. Kwiaty zakwitły przecudne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Minął mi już chyba na FB. mignal i zachwycił. Miło móc mu się poprzygladac. Jest piękny. Kwiaty nieziemskie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za fioletami, ale odcienie tego banerku są piękne! Połączone z błękitem i bielą, pięknie! Na prawdę super kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale pięknie w tych fioletach i kwiaty..ach...

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny, taki fioletowy, cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny banerek z cudnymi kwiatami.

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię to połączenie kolorystyczne wyszło pięknie

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie cudowne kwiaty. Wspaniały tag.

    OdpowiedzUsuń
  12. O matko, prześliczna kolorystyka, kwiaty obłędne. Cudowna praca 💕

    OdpowiedzUsuń
  13. I just love it. Beautiful flowers and a beautiful inspiration

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty