Zimowy box na 25 rocznicę ślubu

Witajcie!
Chciałabym Wam pokazać GoatBox, którego przygotowałam na 25 rocznicę ślubu.
Wykonałam go w zimowej kolorystyce (papier Galeria Papieru i Echo Park). 
Połączyłam srebro z błękitem i bielą. 
W środku umieściłam tort (Snipart) z kwiatami. 
Na ścianach możecie zobaczyć życzenia, młodą parę, napis love, oraz kieliszki.
Z zewnątrz przykleiłam kilka śnieżynek.
Na wieczku umieściłam białą kompozycję kwiatową oraz doczepiłam napis.
Całość obsypałam białym, grubym brokatem.
Jak Wam się podoba taka praca?










 Prace zgłaszam na wyzwania:


W pracy użyłam:

Pozdrawiam
Olga

Komentarze

  1. Wspaniały box! Normalnie cudo 😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny box. Bardzo elegancki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny box, piękna kompozycja na wieczku i na torcie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I love exploding boxes!! Thanks for joining us at the 13@rts challenge!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo delikatne i eleganckie pudełko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietne pudeleczko! Maka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny! Taki delikatny :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój faworyt, cudowny 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty