Album dla dziewczynki

Witajcie!
Dziś pokażę Wam album przygotowany dla dziewczynki.
Nie jest duży, ale pomieści 50 zdjęć.
Umieściłam w nim mnóstwo kieszonek i schowków.
Album w całości oklejony jest papierem z Craft O'Clock - Mój skarb - dziewczynka.
Okładkę ozdobiłam shaker box, który sama wycięłam.
Wsypałam kilka cekinów, dodałam kwiatka z foamiranu i kokardkę ze sznureczka.
Gwiazdkami i napisem uzupełniłam okładkę.
Zapraszam do oglądania:



























Album zgłaszam na wyzwania:



https://blog-odadozet-sklep.blogspot.com/2019/02/wyzwanie-41.html?fbclid=IwAR2xGTJWakre4qRzdACKQyx3BWQtZgxeQMdT_SX_fQ3gIXAVIPQZTg0Zlo4





Dziękuję za odwiedziny.
Pozdrawiam
Olga

Komentarze

  1. Przepiękny album...i jak pięknie ozdobiony :) Cudownie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW jaki cudowny album. Rewelacyjny projekt

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę się kiedyś skusić na wykonanie albumu, Twój jest wspaniały taki dopracowany i pięknie ozdobiony

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny i bardzo elegancki album.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny! Bardzo mi się podoba. A najbardziej okładka, mam słabość do shakerów. Ktoś będzie miał piękną pamiątkę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny albumik, cudnie się go ogląda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny albumik, fajne zakamarki w nim stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny album. Fajnie, że mimo niewielkiego rozmiaru pomieści dużo zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uroczy album. Zazdroszczę umiejętności tworzenia tych wszystkich schowków, zakładek, itp.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny albumik, będzie cudowną pamiątką:) Dziękuję za zabawę na blogu Od A do Zet oraz na blogu Wyzwania nie-kartkowe:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest cudowny! Te papiery idealnie nadaja się na dedykowane dzieciom prace.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Twoje albumy, ten również jest wyjątkowy! dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu Od A Do Zet 🙂

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny album wykonałaś. Pomimo wielu dodatków jest bardzo delikatny i bardzo dziecięcy. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu Od A do Zet. Pozdrawiam i życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty