Księga gości

Witajcie!
20 stycznia 2019 r odbyły się targi ślubne Bajkowy Ślub w Olsztynie.
Na tę okazję przygotowałam księgę gości. 
Gotową bazę od Eco Scrapbooking, okleiłam papierem Craft O'Clock oraz papierem kraftowym.
Na papierze kraftowym użyłam kilku mediów, aby pasowało mi do zamierzonej koncepcji.
Do stworzenia tła użyłam białego gesso oraz białej pasty cracking od Pentart.
Po wyschnięciu spękania przetarłam brązowym pyłkiem, kupionym dawno temu w Retro Kraft shop.
Użyłam pastę oraz maskę Finnabair Art.
Okładkę urozmaiciłam koronką, kawałkiem płóciennej wstążki.
Do kompozycji dodałam kwiaty z foamiranu, które delikatnie potuszowałam jasnym brązem i żółtym.
Uzupełniłam je koralikami, kaboszonami, sznureczkiem i wstążeczką
Aby wyróżnić imiona, zamówiłam tekturki w Kreatywnej Pracowni.
Całość oprószyłam białym brokatem.








Pozdrawiam
Olga

Komentarze

  1. WOW! Jest piękna <3 zakochałam się :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Absolutnie przepiękna, elegancja, wysmakowana! I bardzo lubię to, że chociaż w kilku słowach opisujesz, jak ją robiłaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo elegancka i piękna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Księga pięknie się prezentuje, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Pozdrowienia przy herbatce z akcji "komentarz przy kawie"

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty