Post gościnny w od A do Zet

Witajcie!
Dziś przychodzę do Was inspiracją , która przygotowałam dla od A do Zet.
Stworzyłam kartkę z myślą, o ślubach.
Papiery to najnowsza kolekcja UHK - DIAMONDS.
Na papierze użyłam stempla koronki, który pokryłam białym embossingiem na gorąco.
Uwielbiam kwiaty, których nie mogło tu zabraknąć.
Kwiaty ułożyłam na tekturowej ramce od Ego Craft.
Dodałam sizal, koronkę, koraliki oraz półperełki. 
Kokardę zrobiłam z wstążki gniciucha.
Cała kompozycja jest ułożona na bazie Rzeczy z papieru.
Tak oto prezentuje się ta kartka:








Listę użytych materiałów znajdziecie na blogu od A do Zet:
https://blog-odadozet-sklep.blogspot.com/

Pozdrawiam
Olga



Komentarze

  1. Przecudowna karteczka , taka lekka w swych uroczych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest przepiękna! Ta pokolorowana wstążka wygląda tu super!

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna i kwiecista, ładna kompozycja ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza. Cudowne kwiaty. Piękna kompozycja.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kartka i śliczna kompozycja kwiatowa 😍

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie prace. Eleganckie, subtelne, warstwowe, a jednocześnie delikatne. SUPER!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudną kartkę przygotowałaś, te zielone kryształki i wstążka wyglądają obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała kartka. Bardzo lubię ogladać i podziwaić twoje prace Olgo.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna kartka, pełna delikatności i lekkości...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty