Do zobaczenia

Witajcie!
Dziś pożegnania nadszedł czas.
Byłam w DT Kreatywnej Pracowni prawie 1,5 roku.
Jednak nie mówię Wam dowiedzenia, lecz do zobaczenia. 
W ramach inspiracji przygotowałam album retro.
Pojawią się w nim zdjęcia z mojego ślubu, które leżą luzem w kopercie.
Użyłam tu papieru z Craft O'clock - Greenery Charm.
Dodałam tekturkę zakochanej pary oraz 2 bordery.
Zrobiłam biało zielone kwiaty z foamiranu oraz przykleiłam kilka złotych cekinów.
Całość obsypałam brokatem.
Oto moja praca:










Tu sprawdzicie czego użyłam do tej pracy:



Pozdrawiam
Olga


Komentarze

  1. Pięknie się prezentuje :) zdjęcia będą cudnie w nim wyglądać <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale wyszło! Kolory + tekturka pary to jest to!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie ozdobiony album, bardzo elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooo jak przepięknie sie prezentuje , cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna praca :) Cudownie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo urokliwy album :) co to za baza :)?

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny! Uwielbiam te tekturki i papiery, bosko się komponują.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bezustannie mi się ten album podoba! Bardzo elegancki.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty