Mój narzędziownik

Witajcie!
Dziś pokarzę Wam, mój własny organizer na pędzle i nożyce. 
W końcu uporządkowałam je i zrobiłam coś dla siebie. 
Stworzyłam go na bazie MDF ze Snip Art.
Użyłam maski od Tim Holtz, dodałam wyciski z foremek oraz metalowy napis Inspire od Mitform.
Foremkę korone kupiłam w sklepie decoupage.xyz, natomiast skrzydła, trybiki, gwiazdy to foremki Finnabair - Prima.
Na całą kompozycję naniosłam farby Impasto od Finnabair - Prima, oraz ich woski.













Organizer zgłaszam na wyzwanie do:

Pozdrawiam
Olga 


Komentarze

  1. O jest fantastyczny :) Cudownie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest absolutnie przepiękny! Aż mi się chce zrobić podobny dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przybornik jest cudowny! Piękna praca i efekt.
    Dziękujemy za zgłoszenie się do konkursu na tytuł Pracowni 2019, prosimy jeszcze o podlinkowanie w poście, do konkursu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny :) Jest bardzo inspirujący :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny, w świetnym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudo! Na żywo wygląda jeszcze lepiej ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Dziękuję, że wiozłaś go, aż do Katowic <3

      Usuń
  7. Piękny! Chyba ukradnę pomysł, dobrze w koncu byłoby zrobić porządek z pędzlami 😉

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie zmediowany przybornik, super kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  9. WOW ale czadowy. Piękny projekt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, jest przewspaniały! Pięknie ozdobiony - z pewnością aż miło sięgać po kolejne narzędzia...

      Usuń
  10. Świetny, takiego to nikt nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny organizer :) dziękuję za udział w wzywaniu na Pracownię roku :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty