Enchanted flowers

Witajcie!
W ramach inspiracji dla Czerwonego Cyrkla, przygotowałam kolejną inspirację.
Wykorzystałam tu piękne papiery AB Studio Ag Baraniak - Enchanted flowers.
Różowy papier podkreśliłam większą ilością różu. 
Zrobiłam kwiatki z foamiranu irańskiego. 
Dodałam gałązki wycięte wykrojnikiem Craft Passion. 
Użyłam na nich zielonego pudru do embossingu - Lindy's.
Oczywiście jest tu też serwetka, wycięta wykrojnikiem Craft Passion.
Całość wykonałam na bazie od Rzeczy z Papieru.







Przydatne linki do zakupów znajdziecie tu:

Pozdrawiam
Olga




Komentarze

  1. Piękna inspiracja. Świetne kwiaty 😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka! Mnie też urzekły szczególnie kwiaty. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Biel pięknie rozjaśnia ten intensywny róż i nadaje kartce bardzo eleganckiego charakteru.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna i piękna kartka :) Urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie podkreśliłaś róż na kartce, wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjna praca! Bardzo podoba mi się kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna kartka, piękne kwiatuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale soczysty w kolorach projekt! Śliczny ❤

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna praca. Nie lubię różu ale u a twojej kartce wszystkie kolory są pięknie skomponowane i nawet ten róż wygląda cudnie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty