Komunijny exploding box

Witajcie!
W ramach inspiracji dl Kreatywnej pracowni, przygotowałam boxa.
Wykorzystałam tu kilka tekturek z kolekcji Pierwsza Komunia II.
Na środku ustawiłam podstawkę do boxa, na której umieściłam postać chłopca.
Dodałam liście z winorośli, kilka kwiatków z foamiranu, cekiny, a całość oprószyłam sporą ilością brokatu.
Na wieczku dodałam białą wstążeczkę.
Papier, który tu możecie zobaczyć, jest z Galerii papieru, a baza boxa jest z firmy Ecoscrapbooking.
Zapraszam do oglądania.












Tu znajdziecie przydatne linki, aby zrobić takiego boxa:



Pozdrawiam
Olga




Komentarze

  1. Świetny! Bardzo mi się podoba kolorystyka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny, bardzo elegancki box :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie,delikatnie i bardzo na temat 😃

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały box , dopieszczony

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe pudełeczko, takie wypasione na maksa ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny box, będzie piękną pamiątką ☺️

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny, delikatny box :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny, elegancki i w sam raz na tą okazję ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny box, pełen cudnych dodatków :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały box, cudownie ozdobiony :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty