Life Stories

Witajcie!
Dziś pokażę Wam, kartkę przygotowałam w ramach inspiracji dla Czerwonego Cyrkla.
Stworzyłam ją na bazie Rzeczy z papieru w kolorze kraftowym.
Wykorzystałam tu 3 papiery Mintay Papers - Life Stories.
Z 1 wycięłam wszystkie elementy, z których stworzyłam kompozycję.
Kolejne 2 arkusze użyłam jako tło, które poszarpałam, podarłam i wytarmosiłam.
Wszystkie elementy wycięte oraz tło uniosłam na dystansach, aby uzyskać efekt 3D.
Papier jest na tyle efektowny, że nie wymaga wielu dodatków
Ze swoje strony dodałam tylko kwiatki oraz sznureczek i gazę.
Oto efekt mojej pracy:











Tu znajdziecie listę przydatnych rzeczy do stworzenia takiej kartki:



Pozdrawiam
Olga





Komentarze

  1. Cudna kartka. Przepiękna kompozycja z kwiatów wycinanych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna, chyba muszę się skusić i zakupić te papiery są świetne A Ty pięknie inspirujesz, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszło super! Rzeczywiście te papiery wymagają tylko kompozycji. Bardzo m i się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka. cudnie opowiedziana historia <3 uwielbiam warstwowe prace :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Praca piękna, właśnie ten papier biorę jutro na warsztaty. Cudnie wygląda z kraftową bazą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudna! Doskonale wyeksponowalas piękno tych papierów:)

    OdpowiedzUsuń
  7. OOO jaka wspaniała karteczka...pięknie w tych kolorach! Cudo stworzyłaś!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna i bardzo nastrojowa kartka, fajne te wskazówki w zegarze :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty