50 urodziny z dzikiem

Witajcie!
Dziś kolejne wyzwanie na blogu Scrapy Land.
Pamiętajcie! 
Wystarczy użyć dowolnego wykrojnika dostępnego w ich sklepie 
i gotowy projekt wrzućcie na bloga Scrapy Land.
Jako inspirację przygotowałam kartkę na 50 urodziny z grafiką dzikiem. 
Użyłam tu wykrojnika kół Memory Box.
Z prostych wykrojników też można wyczarować ciekawą kartkę. 
Dodałam mech, szyszki i zegar i kartka gotowa.
Kartkę umieściłam w pudełku z okienkiem, które kupcie 
Papier, który został tu wykorzystałam to kolekcja







Użyty wykrojnik:
https://www.scrapyland.com/products/memory-box-dies-open-studio-circle-basics-set?_pos=198&_sid=bcd7cb1df&_ss=r&variant=20636275441752

Pozdrawiam Was 
Olga


Komentarze

  1. Fabulous birthday card! I love all the textures you've added.

    OdpowiedzUsuń
  2. Very nice! I really like that image!

    OdpowiedzUsuń
  3. What a fun image on your wonderful birthday card!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna kartka. Zaskakująca grafika.

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialna kartka! Jest fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka. Zapachniało lasem i polami. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie dopasowałaś papiery do grafiki lub grafikę do papierów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Najpierw była grafika, a potem znalazłam papier.

      Usuń
  8. Świetna kartka. I to prawda, że wcale nie trzeba cudów do tworzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaskakująca grafika, bardzo ciekawy projekt.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziko mi ;) Piękna jest ta grafika dzika, udana kartka!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzik jest obłędny! Super kartka! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna kartka, cudnie się prezentuje ten chrobotek.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty