Błękitny album

Witajcie!
Dziś chciałabym Wam pokazać album.
Wykonałam go na papierach Craft o'Clock - Słodki książę.
Album jest niewielki, ma wymiar 16x16 cm,
ale pomieści sporo zdjęć.
Na okładce użyłam serwetki od Craft Passion
oraz tekturowy napis z Kreatywnej Pracowni.
Dodałam swoje kwiatki z foamiranu.
Zobaczcie jak słodki i cudny wyszedł:






















To Ci się przyda:
Kliknij aby zobaczyć zdjęcie w oryginalnej wielkości   http://www.craftpassion.pl/pl/p/Komplet-wykrojnikow-Ramka-owalna-z-listkami/174   https://zielonekoty.pl/pl/p/Zestaw-papierow-30x30-Craft-o-Clock-Sweet-Prince/15278


Pozdrawiam
Olga

Komentarze

  1. Ależ piękny albumik! Brawo Ola 💙

    OdpowiedzUsuń
  2. Joanna Kulesik8 grudnia 2019 20:40

    Uwielbiam twoje albumy ��

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny i słodki! Przepiękny albumik dla małego kawalera:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały album. Ja też bardzo lubię Twoje albumy. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny albumik! Bardzo radosny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodki album i dopracowany , świetne są jednak te papiery

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Tak te papiery są świetne. Często po nie sięgam robiąc album.

      Usuń
  8. Piękny ten albumik. Cudne kolorki. I mój ulubiony dziurkacz Matrhy. Śliczna pamiątka dla dzieciatka będzie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Olga, cudowny album! Podoba mi się ta strona z balonem i wstążeczką, a w ogóle, to każda strona jest fajnie przemyślana! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny , wesoły i cudowny album, wspaniale go ozdobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepięknie wykonany album, cudownie dobrane kolory. Brawo 👏

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty