Kartka w błękicie

Witajcie!
W Scrapy Land ostatnie wyzwanie w tym roku.
Wystarczy użyć dowolnego wykrojnika z ich sklepu.
Ja przygotowałam kartkę w błękitnych papierach.
Dodałam kilka drobnych kwiatków, które zrobiłam z foamiranu.
Nie miałam srebrnego papieru, ale wycięte białe cyfry przetarłam srebrną pastą. 
Nałożyłam na to Glossy Accents, tym preparatem zrobiłam na listach krople rosy.
Ze sznureczka zrobiłam kokardki, doczepiłam też srebrne metalowe serduszko. 







W pracy użyłam:

wykrojnik listków:

wykrojnik koła:

Pozdrawiam
Olga




Komentarze

  1. This is so pretty, Olga! Those flowers and soft colors make such an elegant card. Merry Christmas!

    OdpowiedzUsuń
  2. Your flowers are so beautiful and I love that sweet doily!

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna praca:)
    Delikatna i romantyczna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. This is beautiful Olga. I love the colors and the flowers are gorgeous.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna! Bardzo delikatna i romantyczna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudowne, delikatne kartki! Bardzo mi się podobają. Piękne papiery, a jakiej kolekcji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. To jest papier UHK, ale nie pamiętam co to za kolekcja.

      Usuń
  7. Piękna i bardzo delikatna karteczka , pełna uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartka jest przepięknie delikatna i subtelna w swym romantycznym błękicie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekna kartka! Urzekła mnie jej delikatność!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna! Uwielbiam te kwiatuszki, to moje ulubione!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ogromnie mi się podoba ta praca

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty