Winter love

Witajcie!
W miniony weekend było otwarcie u nas lodowiska.
Z tej okazji przygotowałam łyżwę.
Ja nie umiem jeździć na łyżwach, ale w tym roku spróbuję się nauczyć.
Myślę, że będzie dodatkowy atut, aby pokochać zimę.
A Wy za co lubicie zimę?




Łyżwa otrzymała wzór śnieżynek, które obsypałam białym brokatem.




Dodałam biały kwiat poinsencję, wycięte z arkusza papieru dodatki ostrokrzewu, gwiazdki i dzwonki.




Białe gałązki jemioły i kuleczki dodały pracy uroku.




Tu znajdziecie prace całego zespołu Mixed Media Academy:




Pozdrawiam
Olga



Komentarze

  1. Ogólnie to nie przepadam za zimą ale jakoś sobie daję z tym radę ... ja również nie potrafię jeździć na łyżwach i jakoś chyba już się nie nauczę ale Tobie życzę powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na łyżwach umiałam kiedyś jeździć, ale od tego czasu minęło 10 lat i nie mam odwagi ponownie się udać na nie :D a lyzwa piękna ❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie dość, że łyżwa to jeszcze w tak hipnotyzującym olorze. Wyszło WOW\

    OdpowiedzUsuń
  4. Łyżwa przepiękna! Przepiękne kolory! Chętnie zrobiłabym taką dla kogoś w prezencie, gdybym umiała. :D
    Ja nienawidzę zimy. Od września do maja nie mogę przez to opuszczać domu, bo zimno powoduje zagrożenie życia. :/ Nie ma nic gorszego od zimna, na chyba że zimno plus śnieg. Jako dziecko umiałam jeździć na łyżwach i bardzo to lubiłam, ale zima i zimno nie były mi do tego potrzebne, na Torwarze można było jeździć nie tylko zimą. :) To bardzo przyjemne i łatwe, nie potrzeba nawet za bardzo propriocepcji!

    OdpowiedzUsuń
  5. Łyżwa przepiękna! Próbowałam dawniej jeździć, ale na tym się skończyło :) Za zimą nie przepadam, ale oglądając takie piękne prace, to myślę, że jakoś to przetrwały :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna łyżwa. Ja uwielbiam na nich jeździć, ale zwykle brakuje mi zimy, aby pójść na lodowisko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      U nas w mieście nie było, trzeba było jechać 50 km od naszej miejscowości. Ale w tym roku udało się naszej władzy zrealizować pomysł z lodowiskiem.

      Usuń
  7. Wyszło pięknie, wspaniała ozdoba:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Och jaki wspaniały projekt! Rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna łyżwa, będzie cudowną ozdobą 💕

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow przepiękna praca, coś wspaniałego :)
    a zimy szczerze nie lubię zawsze wolałam wiosnę i lato gdyż lubię ciepło, ale jedno co mnie urzeka w zimie to pokryte białym szronem drzewa, krzaki co jest cudowne :) ❤️💕

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty